به گزارش همشهری آنلاین، ارائه خدمات در بستر هوشمند سازی از رویکردهای مدیریت شهری است. کاهش ترافیک و آلودگی هوا و ... اهدافی هستند که شهرداری تهران با این سیاست قصد محقق کردن آنها را دارد.
ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با اشاره به اجرایی شدن این اقدام در ۲ میدان تره بار تهران گفت: «امروزه با توجه به مشغلههایی که شهروندان دارند، خرید غیرحضوری یک ضرورت است. در راستای تحقق این مطالبه سامانه فروش غیرحضوری در سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران راه اندازی شده که مردم می توانند با نصب اپلیکیشن شهرزاد روی گوشی همراه خود تا شعاع ۳ کیلومتری از میادین میوه و تره بار صادقیه و جلال آل احمد با کمترین هزینه خرید و در کوتاهترین زمان دریافت کنند.»
به گفته او این طرح به صورت آزمایشی در ۲ میدان تره بار اجرایی شده است و به زودی در پهنه های دیگر هم طرح فروش آنلاین را اجرایی می شود.
نظر شما